Kalimat Bahasa Inggris dari Kata Congratulation

Photo by cottonbro from Pexels

Congratulation

She gets a lot of congratulation message on her graduation.

Dia mendapat banyak pesan ucapan selamat atas kelulusannya.

All you get now is your congratulation, and you have good business and also good family that always support you.

Yang Anda dapatkan sekarang adalah ucapan selamat Anda, dan Anda memiliki bisnis yang baik dan juga keluarga yang baik yang selalu mendukung Anda.

Message of congratulation came from the Indonesian President which appreciated the traditional events at the exhibition.

Ucapan selamat datang dari Presiden RI yang mengapresiasi acara adat di pameran tersebut.

Considering the circumstances under which he wrote, it can only be matter for congratulation that such a man should have become our informant and that his work has been preserved to us.

Mempertimbangkan keadaan di mana dia menulis, hanya bisa menjadi masalah untuk selamat bahwa orang seperti itu seharusnya menjadi informan kita dan bahwa karyanya telah disimpan untuk kita.

In addition to public applause, he was gratified by the more select praises of the highest living authorities in that branch of literature: ” the candour of Dr Robertson embraced his disciple “; Hume’s letter of congratulation ” overpaid the labour of ten years.”

Selain tepuk tangan publik, dia bersyukur dengan pujian yang lebih terpilih dari otoritas tertinggi yang masih hidup dalam cabang sastra tersebut: “keterusterangan Dr. Robertson merangkul muridnya”; Surat ucapan selamat Hume “membayar lebih untuk kerja sepuluh tahun.”

Maffeo Barberini, his warmest friend and admirer in the Sacred College, was, by the election of the 8th of August 1623, seated on the pontifical throne; and the marked distinction with which he was received on his visit of congratulation to Rome in 1624 encouraged him to hope for the realization of his utmost wishes.

Maffeo Barberini, teman dan pengagumnya yang paling hangat di Sekolah Suci, dengan pemilihan tanggal 8 Agustus 1623, duduk di atas takhta kepausan; dan perbedaan mencolok yang diterima pada kunjungan ucapan selamatnya ke Roma pada tahun 1624 mendorongnya untuk berharap akan realisasi keinginannya yang terbesar.

The worst blot on his fair fame is his adulatory congratulation of the murderous usurper Phocas; though his correspondence with the Frankish queen Brunhilda, and the series of letters to and concerning the renegade monk Venantius also present problems which his admirers find difficult of solution.

Noda terburuk pada ketenarannya yang adil adalah ucapan selamatnya yang penuh perzinahan terhadap Phocas perampas yang kejam; meskipun korespondensinya dengan ratu Frank Brunhilda, dan serangkaian surat kepada dan tentang biarawan pemberontak Venantius juga menghadirkan masalah yang sulit dipecahkan oleh pengagumnya.

Dubrovin, president of the Union of the Russian People and organizer of pogroms, having written a letter of congratulation to the tsar on the occasion of the coup d’etat, received a gracious reply; the hideous reign of terror of the ” Black Hundred ” in Odessa did not prevent the Grand-duke Constantine from accepting the badge of membership of the Union.

Dubrovin, presiden Persatuan Rakyat Rusia dan penyelenggara pogrom, telah menulis surat ucapan selamat kepada tsar pada kesempatan kudeta, menerima balasan yang ramah; pemerintahan mengerikan teror “Ratus Hitam” di Odessa tidak mencegah Grand-Duke Constantine untuk menerima lencana keanggotaan Persatuan.

Khalid, sent the insignia of the Caliphate, with letters of condolence and congratulation, to Musa in Jordan, and brought the army which has accompanied Mandi peacefully back from Media to Bagdad.

Khalid, mengirimkan lencana kekhalifahan, dengan surat belasungkawa dan ucapan selamat, kepada Musa di Yordania, dan membawa pasukan yang telah menemani Mandi dengan damai kembali dari Media ke Bagdad.

Congratulations, a girl is born! Admin Jalandhar celebrates birth of daughter by visiting home with cake.

Selamat, seorang gadis telah lahir! Admin Jalandhar merayakan kelahiran putrinya dengan mengunjungi rumah dengan membawa kue.

Congratulation on your graduation and I wish you will get the job that you want as soon as possible.

Selamat atas kelulusan Anda dan saya berharap Anda mendapatkan pekerjaan yang Anda inginkan secepat mungkin.

I have sent the congratulation words to her house yesterday but she didn’t give me reply.

Saya telah mengirim kata-kata selamat ke rumahnya kemarin tetapi dia tidak memberi saya balasan.